30 DNI DO ZDROWEGO ŻYCIA DZIEŃ 5

MÓJ SPOSÓB NA ŻYCIE, ZDROWIE I WITALNOŚĆ KAŻDEGO DNIA.

Dzień 5
#30DniDoZdrowegozycia

Dzisiaj poczułam zastrzyk energii. To całkiem przyjemne uczucie. Koncentracja wróciła i byłam w stanie zrobić bardzo dużo rzeczy. Jestem zadziwiona. Jak skowronek wyskakuję z łóżka do działania. To naprawdę niesamowite uczucie. A to świetne samopoczucie spowodowała tylko, albo aż zmiana nawyków żywieniowych. To dopiero 5 dzień, a ja już widzę zmianę. To co doskwierało mi tego dnia najbardziej, to “gazy”. Na prawdę to było nie miłe. Śmialiśmy się z moją rodzinką chodząc wieczorem po cmentarzu (w dzień zaduszny), że będziemy wzywać straż pożarną, jeśli zbliżę się za bardzo do jakieś zapalonej świeczki, he he…

Poranek zaczęłam energicznie.

Dzisiaj wolne. Więc woda z cytryną 30 min. przed śniadaniem.

9:00 – pyszne śniadanko. Jak ktoś myśli, że nie może jeść słodyczy, to się myli.

Omlet zamiast shake’a płynnego:

– 2 jajka
– 2 miarki shake’a proteinowego Arbonne (smak waniliowy)
– szczypta soli do ubicia piany z białek
– utarte zielone jabłko + suszone owoce (śliwka oraz żurawina)

   

   

13.00 – warzywa mrożone (mieszanka do barszczu ukraińskiego) + mięso mielone z indyka + płatki owsiane + łyżka oleju kokosowego i przyprawy (chilli, majeranek, czosnek, czosnek niedźwiedzi, kurkuma).

17.00 – shake proteinowy Arbonne + błonnik Arbonne (bez zapachu i smaku – można go dodawać do wielu potraw) + ziarna (nasiona chia, łyżeczka pestek dyni, łyżeczka słonecznika, łyżeczka siemienia lnianego)

18.00 – warzywa (różne)

Pomiędzy jak zawsze: herbata ziołowa Arbonne (dużo po niej sikam), napar z czystka, woda i oczywiście mój hit Fizz Stick – energetyk.

Kiedy zbliża się wielkimi krokami głód, to wypicie szklanki wody czyni cuda. Do jutra

        

Kolory na talerzu

Jedzenie które spożywasz, jest jednym z najważniejszych elementów zdrowego stylu życia. Świeże roślinne pożywienie ma miażdżącą przewagę nad przetworzonymi produktami typu “fast food”, które zwykle jest bogate w tłuszcze, kalorie, cukier oraz sód, a ubogie w potrzebne substancje odżywcze, jak witaminy, minerały, białko i przeciwutleniacze.

Wartościowe owoce i warzywa to ważny element prawidłowego odżywiania organizmu. Są one źródłem witamin, minerałów, białka, błonnika, przeciwutleniaczy oraz wielu unikalnych i wartościowych składników pokarmowych, które wspomagają liczne funkcje organizmu.

KOLOROWE WARZYWA
Takie warzywa jak: pomidory, marchewka, czerwona, żółta i zielona papryka zawdzięczają swoje soczyste kolory przeciwutleniającym substancjom odżywczym zwanym karotenoidami.

WARZYWA KAPUSTOWATE
Rośliny kapusiowate (krzyżowe) to kapusta, brukselka, brokuły oraz kalafior. Zawierają witaminy, minerały i unikalne roślinne substancje odżywcze jak sulforafan, który jest silnym przeciwutleniaczem. Rośliny kapustowate mogą być także źródłem kwasu alfa-linolenowego (ALA) z grupy kwasów tłuszczowych omega-3.

CIEMNOZIELONE WARZYWA LIŚCIASTE
Warzywa liściaste o ciemnozielonym kolorze, jak jarmuż, szpinak oraz kapusta ogrodowa, są bogate w witaminy i minerały. Zawierają witaminę K, która wspomaga zdrowie kości, a także żelazo, które przyczynia się do produkcji krwi.

JAGODY
Różne odmiany jagód o wielu różnych kolorach, są źródłem przeciwutleniaczy, dlatego czasami mówi się, że są “super owocami”. Mają zdolność zwalczania utleniających wolnych rodników (więcej o wolnych rodnikach możesz przeczytać tutaj). Przeciwutleniacze zwane antocyjanami, występują w: malinach, czereśniach i winogronach. Antocyjany nadają jagodom (i innym owocom) czerwony, niebieski i fioletowy kolor. Czarne jagody oraz żurawina również dostarczają organizmowi przeciwutleniaczy.

ROŚLINY STRĄCZKOWE
Wielu wegetarian może mieć problemy z przyjmowaniem odpowiedniej ilości białka. Doskonałym sposobem na wzbogacenie diety o białko jest spożywanie roślin strączkowych, jak groszek, fasola pinto, ciecierzyca, fasola czerwona oraz soczewica. Shake zastępujący posiłek oraz shake proteinowy w proszku z kolekcji Arbonne Essentials zawierają 20 gramów białka pochodzenia roślinnego uzyskanego z groszku, ryżu i żurawiny.

Na dzisiaj to tyle o warzywach i owocach. Jeśli spożywasz mało warzyw i owoców możesz dostarczyć te elementy w prosty sposób, kupując Greens Balance. Produkt zawiera bogatą mieszankę koncentratów z różnokolorowych warzyw i owoców, która pomaga dostarczać przeciwutleniaczy, roślinnych składników odżywczych oraz błonnika. W opakowaniu jest 30 porcji kod: #6232.

 


Jeśli chcesz wiedzieć więcej lub dołączyć do programu, a może pracować z nami i zostać konsultantem skontaktuj się ze mną 

WIĘCEJ INFORMACJI:


Katarzyna Sporysz

Konsultant Przedsiębiorca Arbonne

Kosmetyczka/ wizażystka/masażystka

Trener fitness twarzy