30 DNI DO ZDROWEGO ŻYCIA DZIEŃ 13 i 14

MÓJ SPOSÓB NA ŻYCIE, ZDROWIE I WITALNOŚĆ KAŻDEGO DNIA

Dzień 13

#30DniDoZdrowegoZycia

Moja ukochana sobota.

8:00  -szklanka wody z cytryną + szklanka soku z buraków

10:00 – shake proteinowy Arbonne + błonnik Arbonne + jarmuż, ½ jabłko zielone, nasiona: chia, ostropest, słonecznik, dynia, sezam, siemię lniane + 270 ml wody

15:00 – warzywa (papryka zielona, żółta, czerwona, cukinia, ogórek kiszony) przecier pomidorowy + mięso mielone z indyka + kasza jaglana

19:00 -shake proteinowy + jarmuż, natka pietruszki, szpinak, ziarna: siemię lniane, słonecznik, orzechy.

W ciągu dnia: herbatka ziołowa Arbonne, fizz stick- po obiedzie. Duża ilość wody. Możesz dołożyć herbatki, napary, herbatę zieloną.

Dzień 14

#30DniDoZdrowegoZycia

Jako, że weekend był długi, spędziłam niedzielę wraz z moim partnerem w kuchni. Sebastian upiekł dla dzieci pyszny, pełnoziarnisty chleb pszenno-żytni.

  

Nie zostawiam Wam przepisu, ponieważ ten rodzaj chleba nie wpisuje się w zalecenia programu 30 dni do zdrowego życia, ze względu na użyte mąki. To chleb dla mojej rodziny. Sprawdzone przepisy na chleby i bułki bezglutenowe znajdziecie w naszej grupie wsparcia #30 dni do zdrowego życia. Tam znajdziecie też wiele innych fajnych przepisów. Nowa grupa rusza każdego miesiąca. Program trwa 30 dni. Jesteście w niej prowadzeni za rękę.


Postanowiłam z okazji połowy drogi w programie zrobić sobie i dzieciom prezent i upiekłam szarlotkę w wydaniu fit oraz kulki mocy jako przekąskę. No dobra, prezent zrobiłam sobie, a dzieci miały smakowy eksperyment, który okazał się zdrowym sukcesem Do tej pory nie jadałam przekąsek pomiędzy posiłkami. Przepisy podam za momencik.

8:00 – szklanka wody z cytryną+ szklanka barszczu czerwonego (samodzielnie ukiszonego)

10:00 -shake proteinowy Arbonne + błonnik + jabłko + nasiona: chia, ostropest, siemię lniane.

14:00 – tym razem troszkę zaszalałam. Gotowałam dla całej rodziny i dla siebie. Oczywiście dla siebie musiałam nieco zmodyfikować.

Zupa pieczarkowa

– marchewka
– cebula
– pietruszka
– seler
– por
– pieczarki
– 3/4 szklanki kaszy gryczanej

Wszystkie warzywa ścieram na tarce. Podsmażam na oleju kokosowym. Dodaję do gotującej się, osolonej wody. Przyprawiam. Możesz przyprawić tak jak lubisz, ja dodałam: kurkumę, imbir, czosnek, czosnek niedźwiedzi, paprykę słodką i ostrą. Następnie dosypałam ¾ szklanki kaszy gryczanej białej (może być też brązowy ryż. Wszystko razem gotuję, aż kasza będzie miękka.

  

Na drugi danie kotlety mielone z brązowym ryżem u marchewką z jabłkiem

Kotlety mielone

– mięso z indyka
– cebula zmielona
– jajko
– przyprawy
– mąka arachidowa (do zagęszczeni masy)
– panierka z rozdrobnionych w moździerzu ziaren słonecznika, sezamu, dyni, płatków owsianych, otrąb owsianych oraz mąki z orzechów arachidowych.

    

18:00 – shake proteinowy Arbonne + woda 270 ml.

Pomiędzy posiłkami, po śniadaniu zjadłam kawałek szarlotki z kawą z cykorii. Po obiedzie 2 kulki mocy. Tak sobie myślę, że to jednak dla mnie za dużo. Te ustawione posiłki co 3-4 h w zupełności mi wystarczą. Czuję się dobrze. Mam ładną rumianą skórę, to cieszy mnie najbardziej. Antyoksydanty działają.

Szarlotka

– 1 szklanka skrobi ziemniaczanej 200 g (myślę, że ½ wystarczy)
– jedna szklanka mąki kukurydzianej 200g
– 240 g masła (dodałam 2 płaskie łyżki oleju kokosowego)
– ½ szklanki ksylitolu

Wszystkie składniki wymieszać. Ciasto podzielić na dwie części. Jedną część wyłożyć cienką warstwą na blaszkę o średnicy 26 cm i piec 10- 15 min. w temperaturze 170 stopni z termoobiegiem, aż ciasto się zarumieni. Odstawić do wystygnięcia. W międzyczasie schłodzić w lodówce drugą część ciasta (30 min.) i przygotować jabłka.

– 1,5 kg jabłek
– łyżeczka cynamonu
– 1 płaska łyżka ksylitolu

Jabłka obrać i zetrzeć na tarce. Dusić na wolnym ogniu do postaci lekkiego musu, dodać ksylitol i cynamon. Ostudzić. Jeśli masz słodkie jabłka, to ksylitol możesz pominąć. Na ostudzone ciasto wylewamy masę z jabłek. Na to kruszymy ciasto schłodzone w lodówce. Pieczemy 40 min. w temp. 170 stopni.

Kulki Mocy

– garść płatków owsianych
– garść rozgniecionego słonecznika
– garść mąki kokosowej
– garść mąki z orzechów arachidowych
– masło orzechowe do połączenia w masę
– wiórki kokosowe do posypania kulek

Do kulek możesz dodawać co dusza zapragnie (owoce suszone, orzechy itp.)

  

      

Nikt nie powiedział, że oczyszczanie organizmu musi być wyrzeczeniem i trudem. Możesz przejść przez nie bardzo łagodnie.

Więcej cudownych popisowych, kolorowych, egzotycznych przepisów znajdziesz w grupie, dołączając do programu 30 dni do zdrowego życia Arbonne. Tam moje koleżanki i klientki wspierają się na co dzień pomysłami, przepisami, spostrzeżeniami.


Jeśli chcesz wiedzieć więcej lub dołączyć do programu, a może pracować z nami i zostać konsultantem skontaktuj się ze mną 

WIĘCEJ INFORMACJI:


Katarzyna Sporysz

Konsultant Przedsiębiorca Arbonne

Kosmetyczka/ wizażystka/masażystka

Trener fitness twarzy